Pravidla pro publikaci zákaznických recenzí
Zboží popisujeme, fotíme, natáčíme. Víme ale, že osobní zkušenosti se
nic nevyrovná. Proto si vašich recenzí vážíme. Ať produkty hodnotíte
jakkoliv, vaše postřehy usnadní rozhodování ostatním. Na oplátku jejich
hodnocení zase mohou ulehčit výběr vám.
Pro lehčí přidávání recenzí jsme sepsali pravidla, jak na to. Cílem není zatajit negativní recenze. Pokud pravidla splňují, zveřejňujeme je vždy, stejně jako recenze pozitivní. Cílem je publikovat hodnocení, která pomáhají, nejsou falešná či zavádějící.
Jak recenze přidávat
- Hodnotit je možné na detailu konkrétního produktu. Zakoupené zboží lze ohodnotit rovněž ze svého Balistas účtu.
- Přidejte produktu příslušný počet hvězd. Vyplňte výhody a nevýhody. Nejlépe doplňte také fotografie a shrnutí vaší recenze.
- Hodnotit lze produkty, které jste zakoupili jak u nás, tak jinde.
- Hodnoťte výhradně zboží, které používáte, znáte a máte s ním zkušenost.
Případy, kdy mohou být recenze zamítnuty
- Obsahuje negativní hodnocení zboží, které bylo zakoupeno jinde.
- Z recenze vede odkaz na jiný web, reklamu či jakýkoliv komerční obsah.
- Hodnocení informuje zavádějícím či až nebezpečným způsobem o používání, údržbě, opravě, montáži nebo demontáži.
- Recenze je tak krátká, že neposkytuje ani jednu užitečnou informaci.
- Obsahuje nepřesné informace, které by zákazníky mohly uvést v omyl.
- Text obsahuje násilné, vulgární či jiné nevhodné komentáře.
- Zmiňuje či naznačuje, že produkt může způsobit zranění či úmrtí.
- Recenze uvádí konkurenci či cenové srovnání.
- Hodnocení nesouvisí s daným výrobkem.
Pravidla pro publikaci fotografií
- Pro přidávání fotek musíte být jejich autorem. Pokud vlastníkem autorských práv nejste, nesmíte fotografie odesílat. Jsou chráněny autorským zákonem.
- Fotografie nesmí ukazovat nebezpečnou situaci nebo návod. Příklad: Prst je na spoušti, ale střelec se dívá jiným směrem, než je ústí hlavně.
- Fotografie nesmí zobrazovat nevhodné symboly, znaky či jiné prvky.
- Fotografie nesmí zobrazovat loga či reklamy jiných společností nebo produktů.
- Foto nesmí obsahovat vulgární, násilné či lovecké scény nebo mrtvou zvěř.
- Nahrané obrázky se stávají majetkem společnosti.
Recenze neslouží jako reklamace či zákaznická linka
- Pokud potřebujete produkt reklamovat nebo vrátit, tak místo recenze vyplňte reklamační či vratkový formulář.
- Máte dotaz ohledně produktů, služeb, objednávek či velkoobchodu? Ozvěte se nám přes telefon, e-mail nebo formulář. Všechny údaje naleznete v kontaktech.
Ještě jednou děkujeme, že zboží na Balistas recenzujete.
Máte dotaz?
Zeptejte se
Michal Ngo Zákaznická podpora
Volejte +420 591 140 565, Po–pá, 8–16 hod.
Pište podpora@balistas.cz