Reklamace
SNADNÁ A RYCHLÁ REKLAMACE
Pokud je se zbožím něco v nepořádku, pošlete ho k nám. Reklamaci
můžete vyřídit i osobně – přímo na prodejně v Hlučíně. Vše
dáme do pořádku.
DORUČOVACÍ A REKLAMAČNÍ ADRESA
(CENTRÁLA FIRMY):
BULLET PROJECT s.r.o.
U Cihelny 230/3
748 01, Hlučín
OTÁZKY A ODPOVĚDI
Kdy může být reklamace zamítnuta jako neoprávněná? Neoprávněnost reklamace musí prodávající vždy doložit písemným vyjádřením autorizovaného servisu dané značky.
Co mám dělat, pokud narazím na vadu při přebírání zboží? Jako kupující máte povinnost si zboží při vyzvednutí prohlédnout. Pokud u obalu zjistíte mechanické poškození, musíte zkontrolovat stav výrobku. Jestliže na něm objevíte poškození, musíte v přítomnosti dopravce vyhotovit záznam o poškození. Odpovědnost za poškození během přepravy potom nese dopravce. Na základě záznamu po uzavření škodní události s dopravcem dostanete přiměřenou slevu nebo nový výrobek.
Pokud podepíšete přepravní list, souhlasíte s převzetím zboží – stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Pozdější reklamace způsobené přepravou tedy budou zamítnuty.
Jak dlouhá je záruční doba? Pro koncové zákazníky ji zákon u většiny zboží stanoví na 24 měsíců. U použitých výrobků (bazarových, repasovaných) se doba většinou krátí na 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo dílů, ke kterému došlo používáním. Kratší životnost tedy nejde považovat za vadu a reklamovat ji. Všem, kteří používají výrobek k podnikání nebo obchodu, nestanovuje záruční lhůtu Občanský zákoník, ale konkrétní dovozce do ČR. Záruku uvádíme pro koncové zákazníky, nikoliv firmy.
Na co mám právo v případě, kdy zjistím, že doručené zboží neodpovídá kupní smlouvě?
-
Bezplatnou opravu, díky níž bude stav zboží odpovídat smlouvě.
-
Přiměřené snížení kupní ceny.
-
Náhradní dodání zboží.
-
Odstoupení od kupní smlouvy.
Vše jsme sepsali do obchodních podmínek, kdyby se někomu chtěly číst.
Máte dotaz?
Zeptejte se
Michal Ngo Zákaznická podpora
Volejte +420 591 140 565, Po–pá, 8–16 hod.
Pište podpora@balistas.cz