Nevíte si rady? Pomůžeme vám +420 591 140 565 PO–PÁ, 8:00–16:00
Díky věrnostnímu programu získáte slevy a výhody
  • Reklamace

Reklamace

Snadná a rychlá reklamace

Pokud je se zbožím něco v nepořádku, pošlete ho k nám. Reklamaci můžete vyřídit i osobně – přímo na prodejně v Hlučíně. Vše dáme do pořádku.
 

Jak na to

Přestal výrobek bez cizího zavinění fungovat, jak má? Rádi jej necháme opravit, vyměníme za jiný nebo vrátíme peníze. Podívejte se, jak to udělat.
 

Reklamace přes poštu či přepravní společnost

1. Stáhněte si reklamační formulář.

2. V něm vyplňte požadované informace – typ a název výrobku, výrobní číslo, číslo objednávky, důvod reklamace a telefon s e-mailem, ať vás můžeme kontaktovat.

3. Zboží společně s reklamačním formulářem a veškerým příslušenstvím zabalte nejlépe do originálního obalu a pošlete na:

BULLET PROJECT s.r.o.
Hornická 1268/3
748 01 Hlučín

Pozor! Reklamaci můžeme přijmout jen v původním, případně jiném kvalitním obalu. Jedině tak si můžeme být jisti, že při cestě nedojde k poškození.
 

Chci vrátit peníze

Pak k balíku přiložte číslo účtu, na který máme částku zaslat. Peníze vám zašleme – pokud možno – obratem, nejpozději do 14 dnů od případného uznání reklamace.
 

Chci vyměnit zboží

K balíku připište, za jaké. Nové zboží musí mít stejnou či vyšší cenu než vrácené. Případný rozdíl doplatíte předem převodem nebo dobírkou při doručení. Při uznání reklamace máte právo na proplacení poštovného. Na podpora@balistas.com zašlete své číslo účtu a kopii či fotografii dokladu o odeslání zboží. Přepravu vám uhradíme.
 

Reklamace na prodejně

Postup je podobný jako u reklamace přepravou. Stáhněte si reklamační formulář. Vyplňte požadované údaje. Zboží bezpečně zabalte nejlépe do původního nebo jiného kvalitního obalu a stavte se na prodejnu.

 

Otázky a odpovědi

Kdy může být reklamace zamítnuta jako neoprávněná?

Neoprávněnost reklamace musí prodávající vždy doložit písemným vyjádřením autorizovaného servisu dané značky.

Co mám dělat, pokud narazím na vadu při přebírání zboží?

Jako kupující máte povinnost si zboží při vyzvednutí prohlédnout. Pokud u obalu zjistíte mechanické poškození, musíte zkontrolovat stav výrobku. Jestliže na něm objevíte poškození, musíte v přítomnosti dopravce vyhotovit záznam o poškození. Odpovědnost za poškození během přepravy potom nese dopravce. Na základě záznamu po uzavření škodní události s dopravcem dostanete přiměřenou slevu nebo nový výrobek.

Pokud podepíšete přepravní list, souhlasíte s převzetím zboží – stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravce. Pozdější reklamace způsobené přepravou tedy budou zamítnuty.

Jak dlouhá je záruční doba?

Pro koncové zákazníky ji zákon u většiny zboží stanoví na 24 měsíců. U použitých výrobků (bazarových, repasovaných) se doba většinou krátí na 12 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci nebo dílů, ke kterému došlo používáním. Kratší životnost tedy nejde považovat za vadu a reklamovat ji. Všem, kteří používají výrobek k podnikání nebo obchodu, nestanovuje záruční lhůtu Občanský zákoník, ale konkrétní dovozce do ČR. Záruku uvádíme pro koncové zákazníky, nikoliv firmy.

Na co mám právo v případě, kdy zjistím, že doručené zboží neodpovídá kupní smlouvě?

  • Bezplatnou opravu, díky níž bude stav zboží odpovídat smlouvě.

  • Přiměřené snížení kupní ceny.

  • Náhradní dodání zboží.

  • Odstoupení od kupní smlouvy.

 

Vše jsme sepsali do obchodních podmínek, kdyby se někomu chtěly číst.

To nejlepší do vaší pošty

Videa, recenze, slevy a akce ze světa Balistas

Přihlášením souhlasíte se zpracováním osobních údajů

PRODEJNA V HLUČÍNĚ