Možnosti doručení
Vše pečlivě zabalíme a pošleme přepravcem, kterého si vyberete.
Objednávku si můžete vyzvednout i osobně v naší hlučínské prodejně.
ČP – balík do ruky | 89 Kč | Doručení zdarma od 3 000 Kč | |
Kurýr GLS | 89 Kč | Doručení zdarma od 3 000 Kč | |
Výdejní místa | Od 59 Kč | Doručení zdarma od 3 000 Kč | |
Kurýr WEDO | 89 Kč | Doručení zdarma od 3 000 Kč | |
Kurýr 123 | 89 Kč | Doručení zdarma od 3 000 Kč | |
Kurýr UPS | 190 Kč | - | |
Vyzvednutí na prodejně | 0 Kč | Zdarma |
A. Česká pošta – balík do ruky
- Zboží vám ČP přiveze na vybrané místo.
- Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku poště předáme.
- V datum doručení dostanete od pošty SMS o přesném času. Pokud vás zaměstnanec ČP nezastihne, nechá ve schránce info o uložení balíku na příslušné poště. Zde je k vyzvednutí 7 kalendářních dnů.
B. GLS kurýr
- Balík vám doručí společnost GLS na požadované místo.
- Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
- Přepravce se předem ozývá se stavem zásilky a datem doručení.
C. VÝDEJNÍ MÍSTA
Pokud to rozměry balíku umožní, chceme vám nabídnout co nejvíce výdejních míst. Každý dopravce má své limity na velikost a hmotnost zásilek. Dle nich se zobrazují možnosti výdejen pro váš konkrétní nákup.
- Při odeslání balíku vám pošleme potvrzující e-mail.
- Objednávka dorazí na vybrané výdejní místo pošty, Balíkovny, Zásilkovny do AlzaBoxu či Z-BOXU.
- S informacemi k balíku i jeho vyzvednutí se vám ozve zvolený přepravce.
D. KURÝR WEDO
- Balík vám bude doručen na požadované místo.
- Pošleme vám potvrzovací e-mail v den, kdy zásilku odešleme.
- O doručení zásilky vás WEDO informuje přes SMS a e-mail v den doručení. To probíhá v pracovní dny mezi 8 až 18 hodinou.
E. KURÝR 123
- Objednávku předáme společnosti Kurýr 123. Ta vám ji doručí na požadované místo.
- Budeme vás kontaktovat ve chvíli, kdy Kurýr 123 od nás zásilku převezme.
- S detaily a termínem doručení se vám pak už ozve samotný dopravce.
F. UPS kurýr
- Doručení na dané místo společností UPS.
- Jakmile objednávku předáme UPS, přijde vám od nás i přepravce potvrzení e-mailem.
- V den dovozu posílá kurýr sms nebo volá ohledně času doručení.
G. Vyzvednutí na prodejně – U Cihelny 230/3, Hlučín
- Když je objednávka připravena, ozveme se vám, že si ji můžete vyzvednout.
- Na prodejně vás počká 7 dní. Po telefonické domluvě se dá lhůta prodloužit.
- Při osobním odběru si připravte číslo objednávky.
Odpovědi na nejčastější dotazy k dopravě
Do kterých zemí doručujete zboží?
- Česko: po ČR vám doručíme produkty, které si objednáte na Balistas.cz.
- Slovensko: z e-shopu Balistas.sk doručujeme objednávky výhradně na Slovensko.
- Polsko: z e-shopu Balistas.pl doručujeme objednávky výhradně do Polska.
- Německo: z e-shopu Balistas.de doručujeme objednávky výhradně do Německa.
- Rakousko: z e-shopu Balistas.at doručujeme objednávky výhradně do Rakouska.
- Evropa: z e-shopu Balistas.shop doručujeme objednávky do následujících zemí: Francie, Itálie, Španělsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvatsko, Rumunsko, Belgie, Holandsko, Řecko, Portugalsko, Finsko, Lucembursko, Dánsko, Estonsko, Lotyšsko, Litva, Irsko, Bulharsko.
- Spojené státy americké: z e-shopu Balistas.com doručujeme objednávky výhradně do Spojených států amerických.
- Spojené království: z e-shopu Balistas.co.uk doručujeme objednávky výhradně do Spojeného království.
Jak mohu sledovat svou objednávku?
- Jakmile vaši objednávku přijmeme, zašleme vám e-mail s odkazem pro její sledování. Odkaz je zprovozněný zpravidla do pár hodin.
- Pokud v objednávce uvedete i telefonní číslo, obdržíte od přepravce SMS info o doručení.
Může být moje dodací a fakturační adresa rozdílná?
- Ano – dodací adresa se může lišit od té fakturační.
- Důležité! Obě adresy se musí nacházet ve stejné zemi.
Máte dotaz?
Zeptejte se
Michal Ngo Zákaznická podpora
Volejte +420 591 140 565, Po–pá, 8–16 hod.
Pište podpora@balistas.cz